2015. augusztus 22., szombat

Szívkedvences: Finn temető

Csoda, csoda, csodálatos. Anno Markku az összes adatot kiüritette a laptoprol a temetös képeimet beleszámitva. A gépet sikeresen tulfütöttem, és visszahozva a szervizböl ujra bekapcsoltam majd a régi adataim köszönnek vissza. Szivmegkönnyebülés, nem kifejezés.
Es, mint ahogy azt a nagypapi bölcsek hangoztatnák: minden okkal törtenik, ha még a pokolba is kivánnád az életut tervezödet is!
Ahogy igértem, akkor posztolom a nekropoliszi kalandomat, miután a CS4 Photoshop-ot megtanultam kezelni. Kezdjuk ott, hogy Office Word sem találhato a hardveren, ezek után csufosan elhaláloztak a reményeim a grafikázással kapcsolatban. Amint lesz idöm, belevetem magam. ÍGÉREM!

Egy kis elötörténet, ha netalántán most tévedtél ide, mindössze 4 percet kell beáldoznod, hogy értsd, bejegyzéitt

KELETI SZÁRNY


Egy ilyen urnát elfogadnék...
és mielött bárki megkérdezné, hogy belehuppantam e már személyesen, 
roppant mulatságos

Fogasnak elmenne



Öt pedig azért illesztettem bele a listába, 
mert a csillagokat fejjel lefelé véstettették a tömbbe.
Rossz csillagállás alatt látták meg a napvilágot?
 Egyéb ötleteket kommentbe várom!

Aki kitalálja, hogy kinek állitottak ezzel emléket, azt meghivom egy ciderre! 
A zenész nem válasz!
Nem megy? Segitek: David Newman
1813-1866

Uj élet egy sirkövön...ha ilyen szönyegem lenne mm!


Gránit sirkö, ámbár nem a giccsömlengés jut elöször az eszembe. Hamvasztott kollégák, elég szép élettartamot tudhatnak magukénak. Az itt szunnyado finnek egyike sem született 1935 után és halt meg 2013 elött. Persze azonnal rávágna valaki a hátso sorbol, hogy ujonnan faragott sirhelyek. Igaz. Az is szoba jöhetne, hogy a becses életü elhunytak kerültek ide végsö nyugtukra, ugyanis...

Ha elég éber voltam, eme hat jelvényt jegyeztem össze az iménti sirokró
de mindegyik csak sejtés: pilota, greenpeace aktivista (tölgyfalevél), 
náci kollaboráns (na erre nem tudom ki lehet büszke), 
katonai érdemrend, béke vagy közszolgálati aktivista


Itt nem a mübájos csokor hódit...az otthonirol nem ejtenék szót


Lélekolvasztás lvl végtelen


Ezek a gipszminiaturák nem a kelta sirkert dekoráció, Isten ments! 
Pár méterrel odébb állitották fel a többi (nyárspolgári) sirokat.
 Az angyalos és Zámbo Jimmyre emlékeztetö szobrok fertöje ez!

NYUGATI SZÁRNY

...melyet effajta növényekkel tarkitott kögátak választanak el egymástól




Az abszolut nyertes...
remélem tiz évnyi rothadásom után ilyen százszorszépek jelzik majd, 
hogy mégsem voltam szörnyszülött



A szülöi kreativitás határtalan névválasztáskor


Ez vagy a Batman széria egyik kelléke vagy Mr Helsing rokona


másik nyertes






Ha ezekkel a képekkel sem sikerült pálfordulast elöidéznem, hát rádküldöm Otto Carl von Fieandt-ot! Elvigyen valami...teapartyra levendulás cupcake-t majszolni és, hogy bebizonyitsa ama tagadhatatlan bájos stilusával: a temetö a legklasszabb hely Mikkeliben!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése